2 mars 2011

Stavanger!

I April blir det minisemester med familjen - vi skall åka och hälsa på våra goda vänner i Stavanger!!
Det skall bli så härligt, roligt och mysigt att få spendera några dagar tillsammans.




I övrigt har det varit en onsdag på hemmaplan - min minsting fick vara hemma idag också, men imorgon blir det dagis, och för egen del blir det jobb. Har suttit och tittat på matprogram hela kvällen med datorn igång samtidigt. Känner mig helt hungrig nu efter alla mumsiga rätter jag sett tillagas - något jag fastnade för lite extra var en filodegpaj med fetaost och spenat som Jamie Oliver lagade - den är jag lite sugen på att testa i helgen. Tyvärr har dom inte lagt ut receptet än så det får jag återkomma med. Sedan fastnade jag för efterrätten (surprise!!) - superenkel: Mixa kaffebönor, choklad och hasselnötter - gör kulor av vaniljglass och rulla i mixröran - in i frysen och servera sedan när det är dags för efterrätt. Lät ju löjligt gott och enkelt - kommer att bli svårt att låta bli att testa!

KRAM och God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar