11 februari 2010

Två hjärtan!

Hej på er därute! Torsdag kväll och helgen kommer smygandes. Ikväll har jag kortat ett armband som tyvärr var för stort när mottagaren fick det - men det fixade jag snabbt så det skall levereras imorgon.

Följande modell har blivit omtyckt - ikväll gjorde jag ett i ljusrosa med aningen större pärlor än jag gjort tidigare - dessutom la jag till två små hjärtan som för mig får symbolisera mina flickor!


Förresten så har det börjat droppa in brev från "Läkare Utan Gränser". Ni som ville hjälpa mig hjälpa Haiti har varit snälla och satt in pengar direkt till Läkare Utan Gränser. Totalt blev det 1000:- inskickade tack vare att ni vill köpa mitt Haitiarmband - totalt blev det 5 st á 200:-. När jag fått alla breven kommer jag att publicera dom på bloggen så att ni vet att pengarna kommit fram till organisationen!

Stort tack för att ni ville hjälpa mig hjälpa Haiti!

Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar