2 februari 2010

Vänskap & Harmoni

Om vi trodde att det snöat färdigt denna vinter hade vi verkligen fel! Man går hela tiden och väntar på en normal vinter för våra sydliga breddgrader. Det verkar som jag får erkänna mig själv besegrad av en vinter som heter duga!!

Ikväll visar jag bild på mina små budskapsstenar. Två små ord som rymmer så mycket. Jag tittar på dom ofta och försöker skänka en tanke till dom som ger mig det stenarna vill förmedla - vänskap & harmoni. Har ni tänkt på hur mycket dom egenskaperna kan bidra till något positivt i ditt liv. Och hur mycket det betyder när du kan ge det till någon i din omgivning. Ibland kan lite vänskap och harmoni betyda allt - det är inte alltid man förstår det just då men ett vänligt ord och en kram kan vara precis det en person i din närhet behöver!
Kram på er!!

3 kommentarer:

  1. Tänk vad Ditt hjärta innehåller, vilka egenskaper Du har. Ditt innersta,
    och Din tolkningsförmåga. Jag är helt säker på att Du fått Din kreativa förmåga i ett arv som
    någon i Din familj delat med sig.

    Fortsätt att sprida Dina tolkningar och sök
    gemenskap med din familjära förmåga.

    På så sätt kommer Du i framtiden kunna medverka i en kreativ exponering.

    All kreativitet leder till ett resultat.
    Vila i Din dagliga gärning. Ta vara på de erfarenheter som erbjuds.

    Vila i Din dagliga järning och invänta ett arv från en närstående.

    Förhoppningsvis kommer Du att ta hand om och exploatera mina tavlor.

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina ord! Min vän!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej goa Helena!
    Fina ord du delar med dig. :o)
    En liten undran, var hittar man dessa stenar?
    Kram
    Kristin

    SvaraRadera