24 augusti 2010

Gräs, Gräs och åter Gräs!

Idag gäller det att hålla i hatten - den första "höststormen" har kommit. Storm kan jag gå med på men "höststorm" får vi allt vänta med ett tag till!

Mina olika sorters gräs står ståtligt i trädgården nu - idag bjuder jag på dessa - en annan dag skall jag visa er våra jättestora elefantgräs!




Den här marschallhållaren använder vi till lite allt möjligt. Just nu får den stå precis som den är men beroende på säsong och tid på dygnet varierar jag vad som står på den.

Bamburabatten med sin rad av lavendel har tagit sig jättebra på det enda året den funnits!

5 kommentarer:

  1. Vilka mysiga bilder. Jag gillar hösten :O)mysa in sig hemma med alla ljusen, pyssla och dona.
    Kul att du deltar i min lilla utlottning
    Kram

    SvaraRadera
  2. hej
    muggarna som jag gillar är av märket lot´s living..visst är de superfina
    Kram susanne

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! Ja idag gäller det att hålla i sig, huuu inte sån här höst redan...

    SvaraRadera
  4. Gillar gräs! Är det ett tuvrör längst ner? Ser fram emot att se elefantgräsbilderna, jag har inget och vet inte riktigt vad jag ska få plats med det men de är coola!

    kram louise

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag gillar också gräs. Har nyligen visat gräs på min blogg också. Ett elefantgräs skulle jag gärna vilja ha. Ska bli kul att se ditt!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera