15 juni 2010

Hosta!

Jag fick höra från en god vän om hur hennes Hosta/Funkia kom upp i annan färgställning efter något år........ Tyckte det lät väldigt konstigt - varför skulle dom göra det!? Nu pratar vi om en intelligent tjej med koll på läget så varför skulle hon hitta på något sådant.
Döm till min förvåning när jag kommer ut i trädgården och samma fenomen har skett i min rabatt!!!
Någon där ute som kan hjälpa oss lösa detta mysterie?! Varför ändrar Hostan sig efter någon säsong?? På bilden ser det ut som tre plantor men den är planterad som en från början.

2 kommentarer:

  1. Hej Helena
    Aha då ska jag köpa en sån spray. Tack för tipset. Nu ska jag anmäla mig till din tävling
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. hmmmm?? ja du har ingen aning?? hoppas ni löser mysteriet :)

    Kram Malin

    SvaraRadera