20 juni 2010

Groda blir prins!

Med inspiration från Prins Daniels tal igår var jag tvungen att placera min lilla trädgårdsgroda lite mer synligt än vad han varit hitintills. Gulliga grodan som inte lär bli en prins om man pussar honom men strunt i det - prinsen har jag här inne redan och grodan är jättefin som han är på bänken utanför ytterdörren!

Hittade ikväll två plåtfat som jag omvartannat använt som fågelbad och planteringsfat - idag blev det planteringsfat med små taklökar - tåliga rackare som jag tror kommer att trivas fin fint här! Eftersom jag bara har en groda fick ett sött betonghjärta pryda det andra fatet.





Har ni pussat grodan och funnit prinsen?!

4 kommentarer:

  1. jodå prinsen hittade jag :) men han var redan en innan jag fann honom :D

    SvaraRadera
  2. Så fint!!! Grodprinsar och taklökar - det är grejor det:o)

    Kram / Maria

    SvaraRadera
  3. En så söt liten groda han ser ut att ha det bra i beongfatet.
    Jag hittade min prins för många år sedan och just nu väntar jag på att han skall komma hem och äta.

    Önskar dig en trevlig vecka
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. jag lägger till dig i min blogglista om det är ok :) du gör så inspirerande inlägg så dem vill jag gärna följa

    Kram Malin

    SvaraRadera