2 juli 2011

Zonindelning!

God lördag på er alla!
Duktiga Hillevissan med bloggen "Tankar från Trädgårdsmästaren" håller på att lista trädgårdsbloggar per zon i Sverige! Är du en bloggare med lite inriktning på trädgård tycker jag att du skall gå in och lägga till din blogg! Det har jag precis gjort!


Idag får vi hjälp av en god vän att bygga trädäck!! Åh vad jag har längtat efter ett mjukt härligt trädäck att sätta fötterna på, istället för dom ruggiga sjöstensplattorna som gör sååååå ont att trampa på. Lättskötta - absolut men inte särskilt bekväma. Bilder kommer på det färdiga resultatet!

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Åh, så härligt med trädäck! Sjöstenar är inte så sköna nej...

    SvaraRadera
  2. Hej! Hann inte önska trevlig semester innan jag gick i fredags så jag gör det här istället! Hör gärna av dig om du har vägarna förbi! Kram Ingela

    SvaraRadera