6 juli 2011

Hos någon annan!

Igår var jag i en annan trädgård och fick lite inspiration. Dagens "detta vill jag göra hemma" blir nog luktärterna klängades på stolen.........

Idag är vädret härligt - trädäcket skall piffas med möbler och diverse krukor. Måste nog lägga lite träbitar under krukorna så att jag inte förstör trädäcket direkt med fuktiga krukor. Det borde väl funka bra - eller vad tror ni?



Goda fina hallon som små busungar är snabba att plocka!

"Det här vill jag göra hemma"



Varje gång jag ser rabarberbladet inser jag hur mycket jag vill ha ett eget.......


En marshallhållare är inte bara till för marshaller!!


Nu är det nedräkning inför semestern - 3 dagar kvar att arbeta sedan blir det skön sommarledighet! Hoppas att ni som har semester nu njuter av dagarna och har det riktigt skönt!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar