23 november 2010

Värme!!

Jag fryser!! Jag fryser inne och jag fryser ute - jag fryser på jobb och jag fryser hemma!!
Jag vet att ni är många som skrattar nu för jag är verkligen frusen av mig - men det här vädret är inte roligt. Jag gillar INTE Skånevintrar.......... Just nu sitter jag uppkrupen i soffan med en cappucino i magen och filt på benen. Jo visst har jag en tjock tröja på mig också - och en hel drös värmeljus och blockljus tända - fattas bara!
Jag har suttit och slötittat på Äntligen Hemma precis och när jag då såg ett av reportagen där man la heltäckningsmatta i ett sovrum kändes det oerhört lockande! Visst skulle det vara väldigt mycket mysigare att gosa ner fötterna i en sådan matta än det kalla laminatgolvet vi har nu.

Bild lånad från Hemmakanalen.se

I reportaget från Äntligen Hemma valde dom att även klä in sängstommen i heltäckningsmatta........ Har inte riktigt bestämt vad jag tycker om det.

Heltäckningsmatta i sovrummet och en kamin i vardagsrummet - det hade varit något för mig - frusen som jag är!

Go Kväll!


1 kommentar:

  1. Japp helt klart så behöver du en kamin. Jag är själv också värdigt frusen och då är kaminen underbar, jag placerar min fatboy framför och slänger mig i den och som en grillad gris så rullar jag runt i blan för att få färg på alla sidor...*ler...

    Kram Anna

    SvaraRadera