2 november 2010

Mörker & Miljö!

Nä vet ni vad!! Här sitter jag och gör nya fina armband som jag vill visa er - och vad händer då - jo det blir urusla bilder!! Dom blir så dåliga pga mörker att jag inte kan visa er dom........Tråkigt men jag måste nog vänta tills imorgon när det är bättre ljus. Som ni förstår är jag ingen mästerfotograf så tyvärr har jag inte kunskap att reda ut mörkerfotografering ikväll.

Var förresten med mina goa trevliga kollegor på Miljögården i Lund och lunchade idag. Efter en supergod fiskrätt gick jag runt bland alla fantastiska möbler, mattor och inredningsdetaljer. Så mycket fint - och "ha-begäret" bara flödade - men jag var duktig! Tog mig ut från affären utan att ha köpt en enda liten sak! Tog en hel del fina bilder med mobilkameran - det lyckades jag med i alla fall - så här kommer lite bilder från lunchbesöket!


Mateus porslin i parti och minut!


 Den här mattan föll jag pladask för! En härlig lapp-matta á la deluxe!!

Tja - kanske lite överdrivet i vårt vardagsrum men visst är den häftig!

Tyget på dom här fåtöljerna var superhäftigt!


1 kommentar:

  1. Ja den affären är det inte lätt att bara titta men det är dyrt att shoppa där så fattig blir man allt lite....jag har länge gått och sneglat på en gant filt som skulle passa fint till våra gant kuddar.

    Kram Anna

    SvaraRadera