10 januari 2010

Mina favoritprogram!

Hej!
Jag tänkte tipsa om några trevliga TV-program som jag upptäckt. Vi har ganska nyligen fått TV8. Ingen kanal som jag gått och längtat efter - mycket pga att jag inte riktigt känt till deras programutbud, men nu vet jag bättre!
Bla har dom ett trevligt program som handlar om folk som vill flytta till varmare breddgrader. En mäklare hjälper till att hitta lämpliga objekt och visar dom! Man får följa med till ganska spännande objekt. Jag tycker det är jätteintressant att se vilken arkitektur och inredning som är specifika för ett land eller område! Programmet heter "Min Plats i Solen".
Ett annat program som följer samma princip heter "En plats på landet". Folk i England som vill flytta ut från städer för att hitta en lugnare plats på landet. Intressant för oss hus och inredningsintresserade. Och icke att förglömma en glimt av mysiga engelska trädgårdar.
Så för min del får TV8 lite mer uppmärksamhet nu när jag hittat dessa program!

Sedan kommer "Roomservice" med ny säsong nu - också intressant att följa tycker jag! Personligen har jag mina favoritinredare som jag hoppas följer med även denna säsong!


Och sist men inte minst "Bygglov" på TV4. Tyvärr missade jag första programmet när dom var på Ven! Hoppas kunna hämta upp det programmet via webben. Dessutom kan man ju inte annat än beundra Willy som nu även deltar i "Let's Dance" - vilken kämpe och hjälte!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar