26 januari 2010

Hjälp mig hjälpa Haiti!

Det bara kom över mig ikväll! Här sitter jag i ett varmt hus med mat, vatten och en säng. Har haft Haiti i tankarna mycket men inte kommit för mig att göra någon insats. Vad kan lilla jag göra tänker jag - en person bland miljader andra. Men så kom jag på det! Även om det bara är en liten insats så kanske det gör att någon får lite vatten, en bit mat eller möjlighet att få vård av läkare. Så jag satte mig ner och gjorde mitt alldeles eget Haiti-armband! Jag använde ljusa färger som en symbol för hopp och satte dit ett litet hjärta som jag vill skall symbolisera alla barn som behöver hjälp.
Det är till salu för 200:- och pengarna kommer jag att skicka vidare till Läkare utan Gränser. Är du intresserad av att hjälpa mig hjälpa Haiti? - skicka ett mail till bolinofsweden@live.se



Armband 200:- Pengarna skickas vidare till Läkare Utan Gränser

1 kommentar:

  1. så fint armband och fin tanke. Jag vill köpa ett armband. Hoppas du får göra många fler...kram sis

    SvaraRadera