17 januari 2010

Award!

Fick en award och utmaning från min bloggvän http://godastunder-tokigaideer.blogspot.com/





Med awarden kom en liten uppgift:

1. Kopiera awarden på din blogg
2. Länka till personen som gav dig awarden

3. Berätta sju intressanta saker om dig själv

4. Skicka awarden till sju andra bloggare

5. Länka till deras bloggar

6. Lägg en kommentar i deras blogg så dom får veta om awarden.
Jag vill ge en award till följande bloggare
Sju intressanta saker om mig själv..........
1. Jag är just nu helt uppslukad av inredning och smycke!
2. På sommaren älskar jag att åka till plantskolor för att få inspiration!
3. Jag är gammal golfspelare som hoppas kunna ta upp intresset när barnen är större!
4. Jag imponeras och inspireras av människor som vågar följa sina drömmar!
5. Tycker om att sjunga!
6. Har lovat mig själv att under 2010 bli bättre på att leva i nuet och att hämta energi från allt positivt runt omkring mig!
7. Är väldigt glad för min familj och mina vänner!

1 kommentar: