27 december 2009

Vinterträdgård

Söndag och grått, grått, grått.
Piggade upp mig med lite loppisrunda. Som ni vet är jag väldigt förtjust i glas och jag fyndade dom här fina skålarna idag. Får se vad jag använder dom till.





Sedan tog jag det grå vädret och utmanade mig själv lite. Gick ut i mina föräldrars trädgård och försökte hitta lite färg och grönska - det gick ganska bra! Följande fina bilder kunde jag ta - det är inte så dålig inspiration för att komma från ett grått vinterväder. Ta er en titt i era trädgårdar och på era balkonger - man kan få väldigt fint trots att det är vinter. Varför inte ta lite vintergrönt och sätta i en kruka - eller täck ett frosttåligt fat med lite mossa, kottar och murgröna - tänd några lyktor när mörket lägger sig! Det krävs inte så mycket för att få det mysigt där ute!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar