18 oktober 2011

Snart är det jul igen!

Nej - jag är inte alls på något sätt redo för jul och julpynt...... Men det verkar butikerna börja bli och speciellt IKEA - dom är duktiga på att locka med julsaker väldigt tidigt. Fast det kanske är jag som är sen - man kanske borde förbereda sig i god tid och njuta lite längre av jul och julpynt än vad man brukar. Kanske ladda med Adventspynt några dagar innan första advent som omväxling.

På tal om IKEA hittade jag detta fina tyg på ikea.se - kanske något att använda som duk!

IDGRAN STJÄRNA Metervara, vit/röd Bredd: 150 cm

Kanske lite nytt pynt i julgranen - nuvarande pynt har hängt med ett bra tag så det hade varit roligt med lite förnyelse. Men vilken färg skall man satsa på i år??

YRSNÖ Dekoration, hängande, hjärta, vit Höjd: 8 cm

YRSNÖ Dekoration hängande, set om 8, svamp

Nja - jag väntar nog några veckor till innan jag tänker jul och advent....... När börjar ni ladda inför den stora högtiden?

KRAM!

Bilderna har jag lånat från ikea.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar