31 oktober 2011

Skyddsängel!

Idag var det mörkt ute när jag kom hem. Nu gäller det att ta vara på den mörka årstiden och göra den så mysig som möjligt! Värmeljusförrådet är sedan länge fyllt och nu är det bara att ta tillfället i akt och tända många ljus på kvällarna och myyyyyysa!!

Idag vill jag visa er en liten sak som betyder mycket för mig. Den hängde i mitt flickrum när jag växte upp och den har fått följa med mig sedan dess. Idag står den på mitt sängbord och jag tittar alltid på den när jag lägger mig, tänker på hur bra jag har det och att jag kanske, kanske har en skyddsängel som vakar över mig.
Just när jag bestämde mig för att visa den på bloggen bestämde jag mig för att förnya den lite. Den skall få ny ram och hängas upp på väggen. Jag återkommer med bild på hur resultatet blir!





Förresten var jag i Köpenhamn i helgen! Åh så mysigt det var!
Kan ge er ett tips på en riktigt trevlig restaurang - fast det gör jag en annan dag........
Var inne i min favoritbutik DAY - hittade en jättefin tunika och ett urläckert halsband - det sparar vi också till en annan dag!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar