22 februari 2011

DAY

Jag skall få åka till DAY i Köpenhamn och gå på studiebesök! Jag gillar deras produkter jättemycket men har inget själv här hemma. Skall bli roligt att få komma dit och se både kläder och inredningsprylar!





Det verkar som om vintern fick för sig att göra ett återbesök - det gillar jag inte. Jag hade kvällstid hos frisören och när jag satte mig i bilen för att åka hem var det -10 grader!!!!
Tur då att kaminen är installerad och klar här hemma - varför har vi inte gjort detta tidigare. Lätt att vara efterklok och just nu spelar det inte så stor roll - nu har vi den och vi njuter av värmen!! Jag har tyvärr inte fått någon bra bild på pjäsen så det återkommer jag med.

God Natt!
KRAM

1 kommentar:

  1. Jag ser fram emot bilder på kaminen och visst är det väl underbat.
    Fy så avujdsjuk jag blir på dig att di ska få åka och shoppa så fina saker.

    Kram anna

    SvaraRadera