30 december 2010

Gott Slut och Gott Nytt!

Hej!
Nu börjar vi närma oss slutet på 2010. Året har gått så fort. Stora tjejen har börjat första klass och trivs med det. Bra skola - bra lärare - bra miljö - goa kompisar! Hoppas hennes skolgång fortsätter i samma anda!
Lilla tjejen tampas lite med att vara den lilla men även hon börjar bli stor! 1 1/2 år till hon börjar skolan - fast frågar vi henne skall hon alltid gå på dagis!!
Inför 2011 önskar jag oss alla god hälsa - goda vänner - goda stunder - och att leva i nuet!! Ännu en gång måstse jag påminna mig själv om att leva i nuet. Att inte oroa mig för vad som komma skall och inte stressa!! Fokusera på mig själv och mina nära och kära i familj och bland vänner - få oss att må bra och få 2011 till ett riktigt bra år!

Imorgon är det fest i huset! Många vuxna och många barn! Allt är under kontroll och jag kan njuta av dagen och låta morgondagen komma när den kommer.

Här bjuder jag på lite bilder från en härlig affär i NYC! Anthropologie - glöm inte besöka den om ni kommer till New York.











2 kommentarer:

  1. Ljuvlig butik. Sån vill man ha här också!

    fina bilder från din mammas utställning!!!!

    GOTT NYTT ÅR önskar jag dig och din familj med hela mitt hjärta.

    Stora kramen Maria

    SvaraRadera