3 januari 2012

Emil!

Håll i hatten - Emil är på ingång!! Ja jäklar vad det blåser och regnar här nere. Känns som man börjar bli van vid stormar denna vinter men ack så trist det är.

Kallt, ruggigt mörkt och eländigt - som vanligt tänds det massor med ljus här hemma och klippanpläden som inhandlades förra vintern är poppis. Det lär bli en till denna säsong så att vi inte är fyra som kämpar om samma pläd!


Ikväll är jag ensam hemma - har filten för mig själv och en go film på TV. Skall gå ut och sätta på en kopp te och sedan försöka njuta av tystnaden - fast visst saknar jag mina tjejer! På torsdag kommer dom hem igen!! F kommer hem senare ikväll....... tills dess är pläden och fjärrkontrollen mina!!

Krama varandra lite extra så ni håller värmen ikväll!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar