3 januari 2011

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Maria med fina bloggen Almbacken och kommer nu att anta utmaningen....

 
Fyra saker jag gjort idag......
-Klockan ringde tidigt för första gången på många dagar och det var tungt att gå upp......... 


- Kanade ner till dagis på isgator för att upptäcka att där var stängt pga ingen värme i lokalerna. Det var bara att gå hem igen.......


- Jobbat hemifrån med tåliga flickor.


-Tänt massor med ljus för att få upp värmen!


Fyra TV-program jag gärna tittar på......


- Heminredningsprogram tex Bygglov


-Solsidan


- Matlagningsprogram tex Vad blir det för mat? och Masterchef


- Underhållningsprogram (med familjen uppkrupen i soffan!)






Fyra saker jag längtar efter


- Vår och värme!


- En Kamin!


- Trädäck på framsidan!

- Planera sommarsemester!

 
Fyra saker på min önskelista

- God hälsa


- En bil


- En Kitchen Aid

- En Golvlampa Rosy Angelis från FLOS


Jag skickar utmaningen vidare till Malin med bloggen Joy for Home



Den här fina lampan önskar jag mig! Skulle passa så bra i vårt vardagsrum!

5 kommentarer:

  1. En härlig ide att få veta lite mer om varandra. Lampan är jättefin skulle passa här med.

    God fortsättning
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Solsidan är ett av mina älsklingsprogram, jag och en av sönerna brukar recitera utvalda citat därifrån. Hoppas det kommer snart igen:-)

    Gofortsättning kära du, kram H.

    SvaraRadera
  3. God fortsättning och en fin Trettondagsafton! Nu ser vi fram imot ett nytt bloggår:) KRAM Helena

    SvaraRadera
  4. intressant utmaning :) jag tackar och tar emot utmaningen

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Jag har en sådan lampa och den ännu vackrare i verkligheten. Sprider vackert ljus och passar överallt!

    Gott Nytt År vännen!
    Kram V

    SvaraRadera