15 november 2009

Nya kuddar!!

Idag har jag haft en trevlig dag ute på vägarna. Det har besökts loppisar, mysiga gårds-
butiker och café!


Dagen började med jättefina födelsedagspresenter (några dagar tidigt....).
Visst är kuddarna fina! :-) Tack så väldigt mycket till dom som jag fick dom från!
Det är duktiga LappLarsson från Helsingborg som har sytt dom!


Tog lite bilder när vi var ute och körde idag! Dessa är från trevliga "Ting Ute & Inne".



Tomtarna stod på rad!


Visst är det fint! Härligt granris med betonghjärtan skymtar bakom bordet.



Det här gillade jag jättemycket! Fint lite höstbrunt gräs och dessa stora fina marschallklot!

Om tomten läser blogg vill jag meddela att jag lagt en sådan här på önskelistan! :-)


Kuddmossa!! Jag skall försöka låta bli att köpa innan 1:a advent......

Hoppas helgen varit bra!

Imorgon är det måndag - nya insatser - nya vinster! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar